Najczęściej zadawane pytania

1. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?
Zamówienie możesz złożyć za pośrednictwem naszej strony internetowej. Zamówienie w przypadku firm i instytucji możesz również złożyć przesyłając nam wiadomość email.

2. Jak zamówić produkty na stronie internetowej?
Wchodząc na kartę produktu, wybierasz interesujące Cię opcje, jeżeli przy danym produkcie takie się znajdują, np. kolor, rozmiar, a następnie dodajesz produkt do koszyka. W dalszych krokach wybierasz sposób płatności oraz formę dostawy. Następnie podajesz dane do wysyłki oraz faktury i przechodzisz do podsumowania. Jeżeli wybrałeś płatność przelewem, po akceptacji podsumowania zostaniesz przekierowany do strony płatności.

3. W jaki sposób mogę się upewnić, że proces zakupów został przeprowadzony poprawnie?
Każde złożone zamówienie automatycznie potwierdzane jest w formie mailowej. Na adres email podany podczas składania zamówienia otrzymasz potwierdzenie złożenia zamówienia, w którym będą wszystkie informacje podane wcześniej na stronie oraz wyszczególnione produkty, które zakupiłeś.

4. Jak mogę skontaktować się z Obsługą Klienta?
Możesz skontaktować się z nami telefonicznie pod numerami +48 600 016 896, od poniedziałku do piątku w godz. 8-17. Możesz też w każdej chwili wysłać do nas zapytanie mailem na adres sklep@meble-maximus.pl lub bezpośrednio z formularzy kontaktowych, znajdujących się na karcie każdego produktu. Na wszystkie pytania staramy się odpowiadać w trybie pilnym, jeżeli jednak pytanie złożysz w dniu roboczym, po godzinach naszej pracy, odpowiedź otrzymasz w następnym dniu roboczym.

5. W jakich godzinach możliwy jest kontakt z Biurem Obsługi Klienta?
Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8-17. Jedynym dniem roboczym kiedy sklep jest zamknięty jest Wigilia.

6. Czy mogę zarezerwować produkt bez kupowania go?
Tak, możesz to zrobić, najprościej składając zamówienie, a w uwagach podając informację, że nie ma być realizowane do czasu jego potwierdzenia lub podając konkretny termin wysyłki po którym ma być ono realizowane. Rezerwację możemy też przyjąć mailowo lub telefonicznie, w takim przypadku okres na jaki możemy produkt zarezerwować to 7 dni.

7. Czy ceny podane na stronie są cenami brutto czy netto?
Wszystkie ceny podawane na stronie to ceny brutto i zawierają podatek VAT. Dotyczy to zarówno cen mebli, dopłat za usługi dodatkowe, jak i kosztów transportu oraz dostaw.

8. Czy aby dokonać zakupów niezbędne jest posiadanie konta?
Nie, zamówienie możesz złożyć nie zakładając konta. Pamiętaj jednak, że założone konto możesz w każdej chwili usunąć! Plusy posiadania konta klienta to m.in. zapamiętanie wszystkich danych, których przy kolejnym zamówieniu nie będziesz musiał podawać. Dodatkowo, mając konto klienta, masz wgląd w status zamówienia, historię zamówień,

9. Czy mogę dokonać płatności za zamówienie przy odbiorze?
Nie, zamówione meble wykonujemy na zamówienie i do czasu wysyłki musi być uregulowana cała wartość amówienia.

10. Czy jest możliwość wynegocjowania niższych cen przy większych zamówieniach?
Tak. Każde większe zamówienie traktowane jest indywidualnie, możemy w takich przypadkach indywidualnie wycenić koszt dostawy lub zaoferować dodatkowy rabat. W takim przypadku prosimy o przesłanie mailem listy produktów, którymi jesteś zainteresowany, a zwrotnie przygotujemy indywidualną ofertę. Takie oferty przygotowywane są wyłącznie w formie pisemnej.

11. Gdzie można zobaczyć meble?
W naszej ofercie posiadamy wiele produktów w niezliczonej liczbie wariantów i opcji produkowanych na zlecenie dlatego nie posiadamy własnego salonu wystawowego.

12. Czy dostępna jest usługa montażu mebli?
Istnieje możliwość zamówienia mebli już złożonych i przesłania ich na palecie za dodatkowa opłatą. Do każdego produktu załączona jest instrukcja montażu. Jeżeli nie wiesz czy poradzisz sobie sam z montażem, napisz do nas lub zadzwoń.

13. Czy mogę zamówić mebel w innym wykonaniu niż prezentowany na stronie?
Często tak, ale nie zawsze. W tej sprawie napisz do nas lub zadzwoń.

14. Czy jest możliwość wysyłki towaru za granicę?
Nie wysyłamy mebli za granicę. W takim przypadku możesz meble odebrać od nas własnym kurierem. Jeżeli jest to przesyłka wysyłana za granicę kraju, zalecamy jej odbiór na palecie lub własnym transportem. Zwracamy też uwagę, że za granicą kraju nie świadczymy usług gwarancyjnych oraz serwisowych.

15. Czy dany produkt jest dostępny w innym kolorze?
Wszystkie dostępne kolory pokazane są przy każdym produkcie w formie konfiguratora cech lub zdjęć produktów w różnych wariantach kolorystycznych. Jeżeli produkt nie jest pokazany w kolorze, który Cię interesuje to znaczy, że nie jest w takim dostępny.

1. Czy będę na bieżąco informowany o stanie realizacji mojego zamówienia?
Oczywiście tak! Po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas automatycznego maila z potwierdzeniem jego złożenia. W następnym kroku pracownik sklepu skontaktuje się z Tobą telefonicznie lub mailowo, potwierdzając zamówienie oraz termin jego realizacji. Każda kolejna informacja związana z zaksięgowaniem płatności lub nadaniem przesyłki będzie do Ciebie wysłana w formie maila. Ostatnim krokiem jest status zrealizowania zamówienia, który otrzymasz po odbiorze przesyłki, w załączeniu tego maila znajdziesz fakturę za zakupy.

2. Czy otrzymam gwarancję na zakupiony towar?
Każdy produkt objęty jest 2 letnią rękojmią sprzedawcy. Rękojmia jest wyłączona jedynie w przypadku zamówienia produktów w ramach prowadzonej działalności gospodarczej (na firmę). Szczegółowe warunki znajdują się na karcie gwarancyjnej i są różne dla każdego producenta.

3. Czy wystawiacie faktury VAT?
Tak, do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT. Dokument ten jest wysyłany po realizacji zamówienia w formie elektronicznej na wskazany przez Ciebie adres email.

4. Czy jest możliwa wymiana towaru lub modyfikacja mojego zamówienie?
Nie, meble wykonujemy pod konkretne zamówienie i odpowiedniej konfiguracji kolorystycznej dlatego przed potwierdzeniem zamówienia upewnij się co do jego treści.

5. Co zrobić jeśli chcę anulować zamówienie?
Poinformuj o tym obsługę sklepu, a zamówienie zostanie anulowane. Jeżeli wcześniej zostało ono opłacone, środki zostaną zwrócone w całości na Twoje konto. Zamówienie można anulować w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia.

6. Co mam zrobić, jeżeli otrzymam niewłaściwy produkt?
Zgłoś to obsłudze sklepu oraz prześlij zdjęcia poprzez email. Ułatwi nam to i przyspieszy rozwiązanie tego problemu. Jeżeli otrzymałeś produkt inny niż zamawiałeś, zostanie on bezpłatnie wymieniony na prawidłowy.

7. Co zrobić jeżeli nie dostarczono części lub całego zamówienia?
Zgłoś to obsłudze sklepu, a wyjaśnimy sprawę i rozwiążemy problem. Jeżeli w transporcie kurierskim paczki zostaną rozdzielone, np. kurier doręczający nie zmieści wszystkich paczek na auto lub którejś z nich zapomni, doręczone będę one kolejnego dnia roboczego.

8. Co w przypadku uszkodzenia w transporcie?
Przede wszystkim prosimy nas o tym poinformować, przesłać zdjęcia obrazujące uszkodzenie oraz zdjęcia samego opakowania, co usprawni nam proces rozpatrzenia reklamacji. W takich sytuacjach oczywiście wymieniamy uszkodzone elementy na nowe, prosimy jednak wcześniej o informację, które elementy, zgodnie z oznaczeniami na instrukcji montażu, mamy wysłać. W przypadku kiedy opakowanie produktu było uszkodzone, prosimy o spisanie z kurierem protokołu szkody oraz zaznaczenie tego faktu na tym protokole.